неделя, 7 февруари 2016 г.

Да създадем Умерена Опозиция в България!

Да създадем Умерена Опозиция в България!



Каква ми е идеята и защо я пиша? 
Първо идеята като такава не е моя, тя идва от онези платени мизерници по Форумите които са на заплата, за да плюят всячески намесата на Русия и техни самолети в Сирия!

Второ ще цитирам един от тези платени писачи!
Цитат "Анти Колхозников
Една подробност. Сирия и колхозниците не воюват с ДАЕШ." край на цитата!
"Писателя" явно е имал в предвид, че Руските ВКС и наземни военни съветници, воюват срещу Умерената Опозиция в Сирия!

Трето моят отговор беше!
Цитат: "Galin Vladimirov
Анти Колхозников трябва да си го набиеш в главата или където ти хареса!
Който и да се крие зад Профила, няма да има възможност да коментира под мой Пост!
Иначе по моментния ти Коментар! Всички извън правителствената армия, са терористи - ДАЕШ!
На мен не ми харесва ГЕРБ и Борисов, значи ли, че ако взема автомат, ще ме смятат за Умерена Опозиция?" край на цитата!

Та това не го пише само този "писател" , това го казват както нашият Външен министър Митов, държавния секретар на САЩ Джон ( Джим ) Кери, неговата заместничка Виктория Нюланд, наши журналисти като Иво Инджев, Коритаров и други знайни и незнайни почитатели на НАТО!
За Турския Президент Ердоган и Кралското семейство на Саудитска Арабия, няма смисъл да казвам или пиша, та те са главните спонсори на ДАЕШ!

Та да си дойдем на думата!
Време е в България да се създаде също такава Умерена Опозиция, мисля всички изброени Демократи по-горе няма да имат нищо против!
Щом в Сирия въоръжени хора с Калашников, на които не им харесва демократичното избрано Правителство, стрелят и убиват правителствени войници и мирно население - Християни!
Значи и в България може да се направи същото и ЕС, САЩ, Сорос ще спонсорират една такава Умерена Опозиция и у нас!

Все пак доста хора в България, като мен не са доволни от Управлението на Правителството, Избраното на "Честни" и "Демократични" избори!

Мисля и Господин Борисов няма да има нищо против една такава Умерена Опозиция!
Аз зная, че мен ще ме привикат за написаното! Защото съм подстрекавал населението на България към Бунт!
Ще се запитате защо го пиша, след като зная последствията?
Защото ми писна да чета и слушам глупостите, на пишман Политолози, Политици, Журналисти, Анализатори и Пишман Писачи - коментатори по Форумите!

Моята гледна точка е!
Всеки въоръжен човек в Сирия, извън Армията на правителството е Терорист!
Писна ми да ги наричат Умерена опозиция!

Та след като се приема като защита, да си въоръжен и да стреляш по Правителствен войник, само защото не харесваш кой те управлява!

Ще посъветвам, всеки който не харесва ГЕРБ и Борисов, да взема оръжието и да ... 
Се нарече Умерена Опозиция в България!

АЗ написах!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Колекция от филми с Луи дьо Фюнес

Ще Ви предложа една колекция, на един любим за мен актьор! Това е незабравимия за мен Луи дьо Фюнес. Една голяма част от младото покол...